Gäller att våga ta de där vägarna.

(null)

Ska bli skönt med några dagars ledighet över påsk. Har varit några dagars riktigt full rulle, så det känns riktigt fint, med fyra dagar.
Jobbar imorgon också, och sedan väntar ankomst av brorsa och dotter. 
Ser verkligen fram emot det, att få hänga lite, käka gott. På fredag är tanken att vi ses här, alla barnen, mor, far, bror. För första gången sedan pandemins start kan vi ses allihop. 
Må nu alla hålla sig helt friska! Vill inte några risker alls, när vi ses här alla. 
Håller tummar och tår!

(null)

Lite påskpynt har jag tagit fram. 
De här favoriterna, målade av min älskade farmor. Gillar elegansen i dem.

(null)

När jag kom till jobbet idag hade påskharen varit på besök, minsann!
Så otroligt fint! 

(null)

Körde ett svettopass på gymmet, med intervall 30 sek löpning, 30 sek snabb promenad i 25 minuter. Har ingen aning om det är bra men det kändes jäkligt härligt, och svetten rann. Körde igenom hela kroppen med vikter och övningar. Ett bra och kul pass, helt ensam….sååå skönt!

Är verkligen ingen gruppträningsmänniska, utan gillar att vara i min egen bubbla utan störningar. Det är mer peppande och ger mer lugn i min själ. 
Det är tur att en kommer underfund med vad som känns bäst för en genom åren, och är trygg med det. Gäller att liksom hitta det där spåret, på alla sätt. Hur en mår som bäst, både i sin ensamhet och med de en väljer att ha som människor omkring sig.
Kan ta ett tag, och gå några turer. Ofta behöver en pröva olika sätt, skiftande vägar för att komma rätt. 
 Det gäller att våga ta de där vägarna.

Kram ❤️ Johanna 

Kommentera här: