Äntligen!

(null)

Äntligen kunde vi ses, många av oss i familjen!
En fin långfredag med sovmorgon, frukost, äggmålning av dottern och så lite matfix inför själva kalajset.
Så mycket gott blev det, och dessutom en hädiskt god tårta som min mamma gjort…rörträsktårta med mandelbotten och kolasås…mmm!

(null)

Mor, far, bror, Frida och Oscar i väntans tider.

(null)

Kamilla, Dennis och Lukas lyckades jag fånga medan Leia for runt i all sin energi. Alltså sådan speed och en sådant energiknippe som gör alla lite gladare liksom! 

(null)

Högkoncentrerat arbete.

(null)

Frida, David, Felicia och Oscar.

(null)

Fanny och pappa Patrik.

Mycket mat och prat, skratt och lite firande av min födelsedag också minsann. Fint!
Tog en lugn promenad i solen efter allt sittande, så skönt att få lite luft.
Går fint att gå men gjorde något med mitt knä igår så jag har liksom vasst ont över knäskålen så jag inte kan böja och belasta knät. Vet inte om löpningen ställde till något fastän det kändes fint då…blä. Hoppas det går över till imorgon. Räcker med gnagsmärtan i min kropp. Och jag vill träna ordentligt!

Kramar Joey ❤️


Kommentera här: