Som bomull som omslöt allt.

(null)

En sådan ljuvlig kväll, en boost för själ och hjärta. Som bomull som omslöt allt, gav mig tröst och glädje, energi och kärlek. 
Det var precis det rätta att göra idag, så känns det verkligen, att träffa vännen Ulle. Tack livet för denna kväll.

(null)

Tagit in dagen.
Vaknade tidigt efter djup sömn, körde ett träningspass innan frukost, Nyhetsmorgon till kaffet och sedan inköp av ljung på torget och kaffe med mor och far. 
Solen sken mestadels, lite balkonghäng fick det bli mellan läsning och sångstund.

(null)

Höstens färger i vår trädgård är ju galet vackra. Början av hösten är ju som en sprakande palett, som ett fyrverkeri av färg.
I kombination med solsken är det ju oemotståndligt. 

(null)

Livets berg och dalar har verkligen gjort sig påmint. Tankar på ungdom, vänskap, att inte släppa eller att åtminstone återuppstå det en tappat, gör sig också påmint. Att ta tillvara. 
Livet. Som är så fullständigt fantastiskt och så sjukt skört och förfärligt - på samma gång, i nästan samma andetag.
Det gör ont att påminnas, men också viktigt att någon knäpper med fingrarna. 
Vi kan alla bli bättre på mycket, så är det nog. Jag börjar med det jag kan förändra - mig själv.

(null)

Körde på min gröna, nya favoritklänning även idag. Nu luktar den matos efter några timmar på krogen så det blir vädring inatt.
Dags för sängläge, läsning och så teven på om inne eleven i bakgrunden - denna så sjuka dag som vände upp och ner på hela världen.

God natt❤️
Joey

Kommentera här: