Rik, påfylld och ja…uppsvälld.

(null)

I måndags på min semesterdag sken solen över höstlik stad, liksom underskönt på sitt sätt när ljuset förstärkte färgerna.
På promenaden efter dagens jobb sken det sannerligen ingen sol men ändå var det lika skönt, trots regnet som rann över huvudet.

(null)

AK, min goda vän och mina bonussöners äkta mamma, är hemma från sitt arbete i Somalia, och vi fick äntligen ses! En skön promenad, en rejäl pratstund för att uppdatera oss om varandra innan träff med andra sköna bönor på deluxe. Tyvärr blev bilderna suddiga och märkliga, vet faktiskt inte vad jag råkade göra…!  Underbara timmar med skratt och allvar, som alltid. Förundran över hur härligt det kan vara att umgås och trivas när vi alla är så olika varandra, en fin och tacksam förundran. Känner mig rik, och påfylld (och ja, något uppsvälld efter fantastisk mat)

(null)

Mycket klokskap och erfarenheter samlade runt ett bord, det är fint att då dela med sig av tankar. Här är Corina och Maria.

(null)

Cornelia, som liksom blev lite suddig (och nej, jag drack lemonad - inte alkohol så handen borde varit stadig?) men lika strålande som alltid. 

(null)

Ak & jag. Som känt varandra länge, som blivit starka tillsammans. Och som har väldigt fina barn ihop!

Nu ska jag försöka sova.
Mätt som en plätt men glad och nöjd.

God natt❤️
/Joey

Kommentera här: