Livet ändå.

(null)

Vi har det lite fint på vårt rum, kollegan och jag. Gäller att piffa det en kan ju, även på arbetsplatsen. För att trivas och ge lite värme. 

(null)

När vi var i Alicante skickade mamma den här bilden från trädgården. Ville nog trösta lite att trots att hösten var i annalkande så är det färgglatt. Hon vet att jag ogillar mörker och älsksr ljuset, sommaren. Att se sedumtaket som om det vore målat i höstens färger är ändå fint! 
Än så länge är det otroligt fint med alla klädda träd i all sin färgprakt. 
Jag har lite lättare för hösten, vintern och mörkret nu än jag tidigare haft. Men ändå.
Livet med värme, ljuset och solen är verkligen det som får det att leva upp inom mig, som liksom gör att livet KÄNNS. 
Men livet ändå. Det är ändå bra. Trots regn och rusk.

(null)

Premiär sedan pandemin kom, att jag gick på gymmet idag. Kändes ovant men ganska bra. Kanske bra med lite ombyte ändå. 
Kommer nog definitivt att ha träningsvärk imorgon, då jag säkert tränat några muskler som jag inte hittat på ett tag!

Får se om jag kan klä på mig själv imorgon bitti!

Kram ❤️ Johanna 

Kommentera här: