För att stilla mitt huvud.

(null)

Just nu är det mycket jobb med att försöka bringa någon slags ordning i det som varit så eftersatt. Det kommer ta lång tid att komma ifatt, så är det onekligen, men det är otroligt tillfredsställande att ha kommit igång. Önskar att det får fortsätta så, och även att det kan öka upp så småningom. 
Många bollar i luften och mycket snurr i skallen, för att inte missa något, och så en hel del annat som upptar mina tankar. 

(null)

Gick direkt hem för att byta om till träningskläder, tog en lång promenad i det vackra vädret. Skönt att gå fort så svetten rann, medan Bo Kaspers smekte mina öron och mitt huvud. 

Så längesen jag mediterade. Vet inte varför, men det har inte blivit av bara. Nu blev det en stund på mattan i matrummet, efter promenaden. För att stilla mitt huvud ytterligare.  Välbehövligt, onekligen.

(null)

En dusch, hemgjord pizza och soffhäng i väntan på mannen min som är på hemväg från Spanien.
Ordningen återställd.

Kram ❤️ Joey

Kommentera här: