Syre får jag oavsett.

(null)

(null)

Jag tänkte gått till gymmet efter jobbet men vädret lockade mig ut på långpromenad istället. Går till gymmet imorgon istället, då när vädret ska visa sig från en tråkigare sida.
Helt ljuvlig runda blev det, kände mig stärkt till själen och vissa delar av kroppen. Mitt bäcken trilskas duktigt, men höften är fasen bättre! Känner att cortisonet gjort verkan, härligt! 

(null)

(null)

Det är något speciellt med ljuset sådana här dagar. En slags krisp i luften. Och en slags ro när naturen tycks gå i vila. Än så länge är den processen vacker!

(null)

Säger annars mest som Wisti…haha!
Det finns absolut sköna stunder med hösten, jag gillar det i mindre portioner liksom men har svårt för det när alla löven är borta och gråvädret tar över. Då längtar jag efter riktig kyla och snö, så ljuset kommer tillbaka och det knarrar under skorna. 
Jag vet, en styr inte över vädret men mig påverkar det rätt mycket, även om jag blivit mindre känslig med åren. Det är ju vad det är, och jag tar på mig kläder efter väder och försöker gilla läget ändå. Försöker omfamna det som är, för syre får jag oavsett. Och något vackert finns det varje dag, oavsett. 

(null)

Är så glad att jag köpte en täckväst, så jäkla skönt och bra plagg!

Hamnade nu framför Värkdens bästa veterinär- ett ljuvligt program om en galet hängiven veterinär som tar sig an allt och opererar framför allt hundar, och har fina samtal med hussar och mattar. Älskar det! 
Gråter och skrattar om vartannat och ibland är det så befriande skönt.

Kram ❤️ Johanna 

Kommentera här: