Kul med ombyte.

(null)

Köpte fredagsblommor igår, 
Bestämde mig för att vara hemma och jobba på distans idag, och då gladdes jag extra åt färska, vackra blommor. 

(null)

Har korrekturläst i flera timmar tills huvudet kändes liksom kokt. Nästan snurrigt. Ville inte bryta för lunch innan jag var klar. Ville inte tappa bort mitt flow, som en säger. 
Och jag blev klar, med lite övertid, men jag fick det färdigt. Hade inte gått att göra det på jobbet, måste få sitta ostörd då. Idag var det perfekt med distansjobb, helt enkelt.
 Och jag gillar verkligen sådant jobb, att kolla stavning, meningsuppbyggnad, jämföra så att  det blir samma layout på liknande broschyrer…
Framför allt är det kul med ombyte, att få göra olika saker mot det jag vanligen gör.

(null)

Tände ljus, skapade lite fokusstämning med Peter LeMarc i stereon. 
Lyssnat på honom ett par dagar, har glömt honom nästan, och så tänkte jag på min kära vän och vår österlentripp för många år sedan. Då hade hon LeMarc som idol. Och han är bra, lite vemodig musik med fina texter. 

(null)

Hoppas på god nattsömn, och en kry hals imorgon. Och att solen ska värma oss ännu en dag. 

Kram ❤️ Johanna 

Kommentera här: