Härliga berättelser och en varm famn.

(null)

Så ljuvligt att solen ville lysa upp och värma Moder Jord och oss som vandrar på henne. Mitt sinne blir så mycket lättare, lusten att göra saker så mycket större. Och allt blir så väldigt mycket vackrare. 
En tur i Bokhultets skog fick det bli efter sovmorgon och kaffe med mor och far. 

(null)

Igår kväll såg mannen och jag en riktigt bra och udda film. Om relationer och gruppsykologi som ibland kan vara riktigt kusliga. När hemska saker händer någon i en grupp och ingen gör något, trots det uppenbara som händer. Rollprestationerna var  verkligen bra, som att det inte var skådespel utan riktiga dialoger. 
The square såg vi, av Ruben Östlund. Kan verkligen rekommendera den.

(null)

(null)

Idag åkte min man på en efterlängtad resa, med sina goda vänner. Efter tre inställda planer så kommer de nu äntligen iväg, till Peru och Galapagos för äventyr. 
Jag vet att det ju kommer att bli bra för honom, och även här men det blir onekligen tomt. Och tyst. Får se fram emot härliga berättelser under tiden, och en varm famn när han är här igen.

(null)

(null)
 
Älskade mamma och pappa!

(null)

Nu blir det mitt favoritprogram Så mycket bättre. Och en kopp te.

Kram ❤️ Johanna 

Kommentera här: