En bra dag!

(null)

Det blev inte riktigt bara vila idag, men en dag i mitt tempo blev det i alla fall.
Sovmorgon, och långpromenad i ljuvlig luft, för att få igång cirkulationen i min ömma kropp.  
Fotade lite tavlor efter målningen, och tycker att de kommer fram så fint. Färgen gör att alla detaljer syns mer, ger ett annat djup. Som denna vackra tavla jag fått från kära vänner - älskar den!

(null)

Fiona Marley kan göra cool konst, och denna gör sig också plötsligt mycket bättre nu.

(null)

En tavla jag fick från min mormor Alva och morfar Börje för en jäkla massa år sedan. Gillar lugnet i den. Känslan.

(null)

Efter promenaden åkte jag och köpte gardiner, och handlade mat på Maxi. 
Jobbat en stund, och chillar nu lite innan lasagnefix. Det blev en väldigt bra dag det här, skönt att göra saker i min takt även om jag inte läst en enda rad!

(null)

Dags för kvällslugn. 
Matfix, lite fåtöljhäng och golfbollsmassage. 

Kram Johanna ❤️

Kommentera här: