Värd att uppmärksamma.

(null)

En dag värd att uppmärksamma, då det både är fars dag och farmors födelsedag.
Min kära pappa, som är en av dem som betyder allra mest i mitt liv. En av mina människor, som alltid finns där. Bara genom att just finnas så har han varit, och är, otroligt bra på att ge sin support, sitt stöd genom livet. Värd allt fir i världen!!

(null)

Och så farmor…verkligen en viktig person som med sitt öppna sinne och stora hjärta är en enorm förebild. Tacksam att jag fick ha henne i 33 år av mitt liv. Hoppas du har det bra och att vi, på något sätt, ses igen.

(null)

Blev bjuden på otrolig söndagsmiddag, med kalvstek, galet god sås och potatis och bästa desserten: ostkaka!! Oj, oj, oj, en sån lyxmiddag lagad med omsorg och kärlek av mästerkockan mamma!

(null)

De är bra de här två!

(null)

Och den här älskade människan, som är här just nu. Mysiga kvällar med soffhäng, matlagning, samtal och korsord (ikväll löste vi två!). Ljuvligt att ha henne här, att få lite bonustid med bästaste ungen. 

(null)

Bild från gymmet i morse, körde ett svettopass redan halv 9 då jag vaknade pigg klockan 7. Knäppt men sant.
Träningen var riktigt bra i alla fall.
Men nu, nu är jag pömsig.

God natt!
Kram ❤️ Johanna

Kommentera här: