Ljuvlig start på dagen.

(null)

Sovit gott i helgen. Lade ner sleepcykle-appen faktiskt, då jag själv känt mig stressad av att hela tiden veta hur obra jag egentligen sover. Väldigt sällan mer än 65-70% sömnkvalitet, vilket föder en trötthet av bara vetskapen. Har nu vanligt larm men har vaknat tidigt av mig själv både igår och idag - något av det skönaste som finns. 

(null)

Var uppe först idag, tände adventsljus och lyssnade på Dagen är kommen - en av de vackraste sånger i dessa tider.
Ljuvlig start på dagen.

(null)

Helgen har varit så fin, härligt att äta gott och umgås, prata, kolla på vinterstudion och Morden i Midsomer. 
Brorsan stack till mor och far på frulle och jag gick till gymmet för ett pass och sedan blev det en långpromenad i uppfriskande väder. Haft ont i nacken och axlar i helgen, antagligen bara för avsaknad av träning. Behöver verkligen det för att kroppen inte ska sacka ihop!

(null)

Skönt att vara själv på gymmet ända tills stretchingen. Lugnt och behagligt.

(null)

Sannerligen ett gråväder, som ett vemod över staden. Ändå skönt, med rätt kläder och dojor!

(null)

Nu blir det läsning en stund, innan adventsfika hos Connie och Niklas. Fint det!

Kram ❤️ Johanna 

Kommentera här: