Jag är kall men varm.

(null)

Linnéparken mitt i stan är en väldigt vacker park, dels med Domkyrkan i sin färgprakt och dels med alla planteringar. Ljuvligt ställe att hänga på med härliga kvinnor, en helt vanlig torsdag i maj.

(null)

Cornelia, eller Connie som hon oftast får heta.

(null)

Corina.

(null)

Maria.

(null)

Och Ak från Mogadishu som var med på länk. Imponerande ändå att ljudet funkar så bra, så häftigt att kunna se varann och snacka ändå. Här cirka tretton grader, där tjugosex och beckmörkt med full måne. 

Trots underställ, fleece och tjocktröja känner jag ändå mig kall inuti, där jag sitter i fåtöljen igen. Det är ju ändå häftigt, att vi ändå har setts så mycket som vi har detta år. I smällkalla vintern, i sommarvärme och ikväll i någon lite för kylig vår. Det är ju värt det, att ladda med energi, få sitta och lyssna in varandra, få tala till punkt, skratta med varandra. 
Jag är kall men varm i själen. 


(null)

Imorgon ämnar jag vara ledig.
Sover någon timme längre än brukligt en fredag. Tänkte börja dagen med promenad och träning, sedan får jag se. Kanske vilar jag mest, kanske sjunger jag en stund, skriver lite. Vem vet. Njuter - det gör jag i alla fall!

Go’ kväll!
❤️
Joey

Kommentera här: