En annan slags ro.

(null)

Vackert så det förslår.
Vill att det ska vara för evigt, det liksom vykortsvackra. Dofterna skulle jag velat samla på, ta fram när en behöver vår-tröst.

(null)

När jag nu går mina promenader händer det ofta att jag tar ur mina hörlurar, då fåglarnas sång går igenom. Som att de verkligen vill göra mig uppmärksam på just detta, allt det vackra. Vyerna, dofterna, ljuden. 
Det ger en annan slags ro. 
En annan slags påfyllning.

(null)

(null)

Påfyllning med vänner, mat och prat är också bra! Kollektivet gick till Villa & Trädgård deluxe ikväll. Först lite utehäng innan vi satte oss vid beställt bord och njöt. 

(null)

(null)

Satte oss en stund i trädgården när vi kom hem. För att ta vara på kvällen, på vårkvällen som jag hoppas ska gå över i lite mer varaktig värme nu. 
De ljusa kvällarna ändå...det är så otroligt skönt. Det är fortfarande inte helt mörkt, halv elva på kvällen. Som magi ändå!

(null)

Imorgon önskar jag solvila, en helt o-ond mage och en god lördag!

Kram Johanna ❤️

Kommentera här: