Bara att följa med.

(null)

Idag blev det en slö och skön dag, med sovmorgon och "långligg" - inte som ni nu kanske associerar till utan det var som det också låter: att ligga kvar länge!
Tog en lång, otroligt svettig promenad och har sen bara myst. Sjungit en bra stund, läst, strukit lite, fixat med lite födelsedagspresenter till min kära pappa. 

(null)

Det blev en eftermiddagstur med sambon till Osaby herrgård och Herrgårddeluxe. Ett alldeles fantastiskt ställe med fika och lunch-möjligheter i galet vacker natur. 
Dessutom så fanns Violas vind, en loppis där jag fick med mig fina flaskor och Patrik köpte en ny afrikansk mask till vår vägg i mellanrummet.  Turen rekommenderas varmt!
Om jag kommer att gifta mig igen, då skulle det vara ett utmärkt ställe att göra det på - så himla fint!

(null)

(null)

(null)

Hur charmigt som helst!

(null)

(null)

Denna sal!! Hur vacker?! 

(null)

Snart blir det ugnsstekt fläskytterfilé i form med lingon, fond, grädde, lingon och soja. Detta ska serveras med brysselkål och ris. Bra söndagsmiddag!

Tacksam för skön helg där jag fått bubbla in mig, som jag av någon anledning behövt. Ibland är det bara så, bara att följa med. 

Kram ❤️ Johanna 

Kommentera här: