Murrigt, inbjudande och omfamnande.

(null)

Nu är alla i vårt "Fab fem five"-gäng fyllda femtio. Så där mitt i livet.
Idag är det Cornelias tur, eller Connie som vi kallar henne. Eller Conny. En kvinna som varit min goda vän i många år, i vått och torrt, i sjukdom och hälsa, gråt och skratt. Så tacksam för det. Hon är värd en fantastisk dag, denna människa!!

(null)

Jobbat ihop med kollegan Malin idag, sån skillnad att vara där ihop. Det funkar att jobba hemma men kul är det inte. 

(null)

Tänker mig snart ha ny färg i vardagsrummet. 
Det är för ljust, för omysigt och jag vill ha det murrigt, inbjudande och omfamnande.
Jag vet vilken som är min favorit, men vill gärna höra vad ni tänker?

(null)

(null)

Tänker att hur vi än väljer så blir det inte för mörkt eftersom ljusinsläppet är stort från både vardagsrummet men också från angränsande rum.

(null)

(null)

Firar in våren idag, i ljusa kläder.
Tog en glass med bonussvärdottern efter jobbet, tog en liten sällskapsrunda med henne innan hon skulle cykla hemåt.
Gäller att njuta av solen nu, så länge det varar för denna gång!

Kram ❤️ Johanna

Kommentera här: