Hyser försiktigt hopp.

(null)

Tog vara på dagen, med en liten promenad efter jobb och en stund på en parkbänk.
Precis här, framför sjön. 
Solen värmde verkligen där i lä, i skydd från lite isande vind. Satt där och blundade en stund och bara njöt. 
Så otroligt skönt, med hopp om vår. 
Hopp om att kunna sitta ute med vänner och familj och grilla, dricka gott och bara vara ihop. Tillsammans - vilket ord! Vilken dröm!

Pratade med brorsan idag, att vi förhoppningsvis kan ses i maj när vi mest klena blivit vaccinerade. Mamma och pappa har inte honom sen i juli då han var nere från Stockholm några dagar, och vi har inte sett honom sedan augusti. Då var mannen och jag uppe hos honom, njöt av fantastisk sommar och vacker huvudstad. 

(null)

Började läsa ny bok idag, som också verkar riktigt bra. Att läsa i solen är det bästa jag vet! 

(null)

Även ikväll blev det digital träff med ett gäng människor, och för dagen trerätters meny.
Tekniken funkar väl sådär, onekligen ganska humoristiskt när någon ska leda det hela och några glömt att stänga av mikrofonerna. Kan bli lite galet när det fälls mindre smickrande kommentarer...teknik är fantastisk men också lite crazy ibland:-)

(null)

Nu hoppas jag också att något ska hända med min kropp. Började nämligen med b12-injektioner igår för att se om min värk kan vika hädan. Det hade verkligen varit fantastiskt om det kunde hjälpa, om än bara så lite.
Det tar tydligen oftast sex veckor innan effekt ses. Hyser försiktigt hopp.

Önskar er en skön fredagkväll!

Kram ❤️ Johanna

Kommentera här: