Nybakad.

(null)

Nu är hon hemma, min älskade unge.
För hur många dagar eller veckor vet jag inte, men ett litet tag. Härligt så det förslår!
Det blev ett litet glas vin på balkongen, med Oscar och Fridis innan studentuppvaktning för lillbonus pojkvän Simon. 

(null)

Nybakad student, och Felicia. 

(null)

Det är verkligen härligt med student!
Så glatt, hoppfullt och liksom supertaggat på liv! På fest! På framtid! 
Glad att få vara med om denna studentdag, verkligen mysigt att få dela en stund av festen i ljum sommarkväll. 

(null)

Fanny (min äldsta bonusdotter) var så klart med på partyt.

(null)

Fanny & Putte.

(null)

Flisan, Lova och Viktor.

(null)

Ganska ful bild, men fin klänning. En kan inte få allt.

Imorgon är det sista arbetsdagen innan fyra veckors semester. Det ska bli helt galet skönt.
Den ska firas in med ännu en studentskiva hos en tjej som jag känt sedan hon var en plutt, och hennes mamma och jag började prata på lekplatsen på vår gård. Det blir högtidligt och speciellt! Hoppas vädret står oss bi även då.

Kram och godnatt 
❤️
Joey

Kommentera här: