Fyller absolut sitt syfte.

(null)

Har städat lite med hartassen idag, tagit toaletter och dammsugit bara, för att ha det lite ordnat. Ägnat mig åt semester annars. 
Satt uppe nästan två timmar och läste i natt, men vaknade ändå före klockan vid åtta-snåret. Hade tid hos frissan, men tog en lugn frukost med tidning innan det var dags. 
Fick hårbottenmassage och en liten uppfräschning…så skönt.

(null)

Viktiga saker som att läsa och måla naglarna har jag sysselsatt mig med, utöver det.
Och sjungit nu, i nära två timmar. Otroligt skönt med den kanalen, att få energi, få ur mig saker och fylla på med annat. Det är som ren terapi, att sjunga. Längtar efter ett sammanhang att sjunga i, kanske någon mindre samling människor. Det hade varit bra, att få utlopp i en gemensam sak liksom, även om det absolut fyller sitt syfte att sjunga för mig själv också.

(null)

Damen här älskar när jag tar upp kameran…eller kanske inte. Hon har pluggat och jag läst skönlitteratur (typ ganska mycket roligare), men det gick fint att samsas på balkongen i vilket fall.

(null)

Efter ösregn svimmade nog fiskmåsarna, och småfåglarna kom till sin rätt. Underbart att höra dem istället för skrik konstant.

Imorgon är det midsommar. Det är en mysig högtid, på en fantastisk årstid. Ser fram emot att fira den med goda vänner, ta dagen och helgen som den kommer och få hänga med varandra.

Ta hand om er!
Kram Johanna ❤️

Kommentera här: