En speciell dag.


(null)

Så var det då en student igår, för Hanna.
Hennes mamma Suz och jag träffades på vår gemensamma gård för nära tjugo år sedan. Jag var nedanför hennes balkong, på lekplatsen med min dotter, när hon frågade om hon fick släppa ner sin dotter Elin till mig. Det var en varm dag, hon höggravid och svullen med en liten Hanna i magen.
På den vägen var det.

(null)

Vi har hängt ihop i goda som svåra tider, i vått och torrt. Stöttat varandra i livets berg- och dalbana, skrattat och gråtit ihop. Och våra barn var alltid ihop, alla tre, och vi åkte på semestrar med tält och bilen full. 
En speciell dag, med speciella känslor att därför få vara med och fira hennes dag igår.
Det var en otroligt härlig kväll med fina människor, nya bekantskaper och sköna återseenden, skratt och gråt och fina samtal. Och dans! 
Min höft tycker idag att idén var lite vägad men själen är glad!
  
(null)

Lite kul att Elin och min Fridis har typ väldigt lika tatueringar. 

(null)

Min älskade dotter och jag, prefest.

Idag är vi lite tröttare, lite mindre danssugna.
Det blir hämtmat och serier.
Ni vet, en återhämtningens dag.

Kram ❤️ Joey

Kommentera här: