Att stiga upp till en regndoftande värld.

(null)

En sådan varm dag! 
Efter frukost blev det en tur med sommarbilen, för att få luft och lite svalka. En väldigt skön tur som avslutades med glass. 

Sedan suttit under taket ute och läst, druckit vatten och slumrat lite. Det blev ingen motion idag, tog mig en vilodag. 

(null)

Ikväll stack vi till överraskningsfest för Dennis, äldste bonus som fyller 30 imorgon. 
Dagen lång hade hustrun Kamilla anordnat fotbollsgolf och förfriskningar med vänner från när och lite mer fjärran.  Tyvärr fick Frida-Hedvig hålla sig hemma, då förkylningen tog ny fart i morse. Så trist…!!

Vi höll till i AK:s trädgård, fick grillade hamburgare och god tårta, sköna samtal och presentöppning i ljummen sommarkväll. 

(null)

Dennis och Kamilla, här i ett kort och koncist tacktal från Dennis.

(null)

(null)

(null)

Broqvist hade gjort goda tårtor.

(null)

Dante.

(null)

(null)

Fortfarande 25 grader varmt, nu klockan tjugo i elva. Fantastiskt onekligen, även om jag inser att det behövs regn. Tänk om det kunde regna nattetid, varje natt nu ett par veckor för att sedan återgå till vackert och soligt väder på morgonen. Viken dröm, att varje morgon stiga upp till en regndoftande värld medan solen värmer skinnet. 

(null)

En veckas semester går fort, tur att jag har några veckor kvar. Att sova ut på, och vila upp mig på. Min kropp förstod sedan i torsdags att den faktiskt kunde slappna av. I vanliga fall sover jag runt 70% uppmätt sömnkvalitet men nu har jag haft ett par nätter med över 90%. Bra där kroppen! Fortsätt så!

Kram ❤️ Johanna

Kommentera här: