Kanske därför så vackert.

(null)

Under detta tak finns skugga och vila, efter arbetsdag och promenad till cykelservice och tillbaka. Trött i huvudet av många samtal, kringfix och återkoppling men också nöjd över det. När to do-listan bockas av liksom, och feedbacken kommer från nöjda patienter. Ibland utan det svar de önskar men att i alla fall få besked, kan ibland vara nog så bra.

(null)

I kväll kom min älskade unge hem efter nästan en vecka på landet-landet. Fina samtal i sommarkväll, med denna kloka och modiga människa som har en gammal själ i sin unga kropp. Fick bli sushi när det bara var vi hemma, ljuvligt gott. 
Känner mig rik, med fina stunder med henne som jag burit under mitt bröst. Tacksam för att hon vill vara här, och dela dagar med mig och oss. 

(null)

Livet är dyrbart. Värdefullt. Skört. 
Kanske därför så vackert, samtidigt. 

❤️
Johanna

Kommentera här: