Energi, värme och djupdykningar.

(null)

En så trevlig kväll med goa kollegor!
Halva gänget (nästan) eftersom hälften är på semester, gick till Signatur först. Några av oss käkade moules frites och några röding, båda tydligen väldigt välsmakande. Två glas chabliiiiiis rann ner i min strupe, lätt som en plätt innan god dessert gjorde den sällskap.

(null)

Verkligen sjukt god!!

(null)

Anita och Mimmi.

(null)

Yvonne.

(null)

Lisa.

(null)

Jenny.

(null)

En kväll av fina samtal, om familjer, syskon, relationer, sorger. Djupdyk med de här människorna ger ytterligare en dimension till just vår relation. Fint när saker delas, när en vågar lyfta på locket och visa lite mer av sig själv. 
Just ikväll var det, för mig, så otroligt välbehövligt efter tuffa samtal på jobbet. Det tog på mig, var lite skakad och ledsen när jag gick därifrån men fick energi och värme av kollegorna. Tack!

(null)

Mätt och varm i själen hoppas jag på lugn och skön natt. Imorgon är det fredag!

Kram ❤️ Joey

Kommentera här: