Såg hoppfullt ut.

(null)

Sätter mig nu tillrätta för att läsa lite, här i mellanrummet. Ett av de bra läsarställena här hemma. Mellanrummet är kanske det lugnaste stället, trots att det är genomgångsrum. Det är något med luften, atmosfären där. 

(null)

Åkte hem från stugan i förmiddags.
Kört ett par maskiner av alla medhavda kläder dit, som antog en distinkt braskaminsdoft...fick ju problem med spjället så det rök in. Det blev en lugn och skön gårdagskväll när det var löst och värmen kommit åter. Och snart doftar alla kläder gott igen!

Varit ute två omgångar och gått. Tur att jag hade extrakepa att trä på huvudet! Inte min favorit men funkar i nöd.
Skulle satt mig att läsa för en timma sedan, men när solen fortfarande ropade efter mig ville benen ut igen. Vilket ljuvligt väder vi har!!
Såg precis på insta att min älskelse och hennes sambo satt ute på uteservering och drack öl. Hur fint låter inte det?
Såg hoppfullt ut, vårlikt i bästa vintervädret.

(null)

(null)

Hoppas ni har möjlighet att njuta av vädret idag. Om än bara en liten stund.
Sol, blå himmel...som vi behöver detta!

Kram ❤️ Johanna

Kommentera här: