Göra det bästa.

(null)

Som traditionen bjuder var vi på födelsedagslunch på Izakaya idag, då denna kära kollega fyllt år. Så mysigt att ibland ta sig utanför jobbet och käka, liksom mer avslappnat och lugnt.

(null)

Hemmakontoret får vänta denna veckan, då jag är på jobbet. Kollegan Malin har semester så då är jag på plats. Onekligen mer socialt och roligare att vara där, även om jag vant mig vid att jobba hemifrån det här året. 
Allting går ju. Det är verkligen något en tänkt många gånger sedan virushelvetet kom. 
Så mycket omställningar som till slut blir någon slags tillfällig normalitet. 
Vi är ändå rätt anpassningsbara, och lösningsfokuserade. För att göra det bästa av situationen, och hitta ljusglimtarna.

(null)

(null)

En lite sjuk arbetsdag, kände att ögonen gick runt i huvudet till slut efter att ha suttit med samma sak en lång stund. Men skönt när det var klart, och skönt att då bege mig till vännen Ulle för promenad i hennes hoods. Kul med nya promenadvägar, i ljuvlig kväll.

Kramen och god natt❤️
Johanna 

Kommentera här: