Brasa och whisky.

(null)

Sov så otroligt gott inatt. Precis som att vetskapen av ledighet ger bättre vila, djupare sömn. Vaknade av mig själv kvart i åtta, och kände mig utvilad.
Lugn frukost med tidningen, sen en sväng till mor och far. På vägen hem körde jag upp till Smokepit1 och inhandlade lunch.

(null)

Och nu är vi här, på landet.
Det var ett tag sedan, och jag känner en slags ro direkt. Mannen min fick skotta vägar så att vi kan gå på "huset" och ut till bilen. 
Det kommer bli en gnistrande natt, himlen var för en stund alldeles isrosa av kyla.

(null)

Tog en liten promenad, fotade och lyssnade på Nyfiken på med Kristin Kaspersen. 
Sa hej till de kor som var ute. 
Tyckte det såg kallt ut men de är kanske varma av sig...vad vet jag. 

(null)

Bländande ljust idag, för bara en stund sedan. Nu är det svart utanför fönstren.
Här börjar det bli väldigt varmt och gott nu, både utanpå och inuti kroppen. Av brasa och whisky. 
Livet!

Kram ❤️ Joey

Kommentera här: