Njöt där jag satt.

(null)

Vaknade av kaffesug, så smög upp, tände ljus och gjorde kaffe. I morgonlugnet läste jag tidningen och samlade ihop mig. Njöt där jag satt, av lördagskänsla och skön dag framför mig.

(null)

Var på Askelyckan med mor och far, fikade gott. Köpte blommor på torget - ljuvliga tulpaner och minijulstjärnor. Fint att ha några i grupp, som lyser upp.

(null)

Var hos bästa frissan. Det är så skönt att gå dit, njuta av att bli omhändertagen men framförallt för utbytet, värmen med henne. Vi utbytte lite julgodis, roligt att vi tänkte lika men att godiset blev olika! Fick galet goda brända mandlar i vackert pyntad strut. En ljusglimt, på alla sätt!

(null)

Före klipp och färg. 
Nu är jag ljusare, och så klart mer kortklippt!

Satte mig vid pianot när jag kom hem, kände ett sådant behov av det. Varit raspig ett tag, köpt fonationsrör och kör övningar en minut per dag för att gymnastisera stämbanden och få loss beläggningar. Kändes hyfsat idag.
Nu julmusik i högtalarna, och lite scrollande, lite läsning i väntan på vännen Göran.
Ikväll blir det hämtmat och glöggprovning.

Kram ❤️ Johanna

Kommentera här: