Inte hittat ron.

(null)

I natt satt jag här 2.5 h.
Hade magkatarr efter en riktig köttmiddag igår, något min klena mage inte fixar. 
Tråkigt med missad sömn, men som alltid är det något visst med stillheten så dags. Otroligt tyst runtomkring.
Passar för en stunds läsning.
Haft svårt för att läsa koncentrerat ett tag, blir små stunder på kvällen men det var ett tag sedan jag slukade en bok. Vet inte varför men har inte hittat ron riktigt. Och kanske inte tillräckligt bra böcker.

(null)

Efter distansjobb fick det bli långpromenad. Blev helt genomsvettig men också lite nöjd över att kunna gå fort utan rädsla för att halka. Gick förbi biblioteket, gillar citatet på framsidan. 
En påminnelse om det är det vi har just nu som är grejen, att det inte går i repris. 
En tanke om att förvalta det så gott en kan.

(null)

Fick bli köttfärssoppa ikväll, och knäckkok. Doftar gott i köket nu. Knäck är dotterns favoritgodis så det var ju bra att jag fick till det nu.

(null)

Snart blir det sängen.
Är trött av sömnbrist och av trilskande kropp. Ligger på golfboll och försöker få spänningarna att släppa. Ska ligga på vetekudde i sängen igen, otroligt skönt för min lilla lekamen. Ibland när jag varit ute och gått gör det onda sig mer påmind, så då behövs lite extra omsorg.
Det blir bra, imorgon är en annan dag.

Kram ❤️ Johanna


Kommentera här: