Livet, tack!

(null)

Jag fyller inte ens jämt, men är alldeles överväldigad av alla fina ord, glada tillrop, sång, sms och inlägg på sociala medier.
Att få fira ett år till gör mig ödmjuk, glad och väldigt tacksam. För livet, för min familj,  mina barn, vänner. Tack alla! Och tack till er som skänkt pengar till Kvinna till kvinna i samband med min dag!

(null)

Ord kan ibland smeka själen som sammet, som en ljum sommarvind mot kinden.
Som inlägg och blomsterbudet från min älskade unge och hennes sambo. Oj....!

(null)

Blir rörd och oändligt tacksam.
Läser det om och om igen. Och tänker...Wao! Tänk att jag faktiskt burit denna människa inom mig, och har fått ynnesten att ha varit hennes mamma i drygt 21 år. Tänk vad livet ibland vill oss väl!

(null)

Som skönt boende och goda grannar! Att ta en öl ute i trädgården, bara sitta och njuta av sol, småprat och vila....! 

(null)

Bubbel och god halloumiburgare från Shady burgers...mycket gott verkligen! Mätt som en plätt och lite susig i kupan blev en bra avslutning på dagen, med min fina sambo.

(null)

Livet. Tack!

Kramar Joey ❤️

Kommentera här: