Gratis film och bullbak.

(null)

Gav mig vilodag från långpromenad idag, efter "ond" natt. Höften bad lite om vila, så jag gick och lånade böcker på bibblan istället. Började tydligen läsa en bok som ingår i en serie på fem böcker, varav jag har två. Resten gick inte införskaffa då två inte längre trycks på förlaget, så fick tips att kolla på stadsbiblioteket. Så nu har jag lånekort igen, det var ett tag sen. 
De har filmer för streaming också, i appen Cineasterna. Vi har lånat en del filmer där, de har riktigt bra utbud. Vilken fantastisk grej ändå, att en får titta gratis! 

(null)

Köpte nya blommor på hemväg, fick bli ljusrosa rosor idag. Det är ju också en väldigt vacker blomma. 
I min träningsvila fick det bli grötbullebak, så nu doftar här gott och magen är mätt efter intag av dessa godingar. 

(null)

Nu blir det bok då av Anne B Ragde, Berlinerpopplarna. Den första av fem. För mig är hockeyn i bakgrunden medan mannen ligger bredvid och tittar koncentrerat medan han stönar, hejar och är allmänt nervös! 

Kram och god kväll!
❤️

Kommentera här: