En av mina laster.

(null)

En våreld som fått tokryck och tror sig vara en klätterväxt...men så välkommen med små fina blommor och liv!

En otroligt skön morgon, efter god sömn. Låg kvar länge och slumrade, läste. Har blivit bättre på det, att ligga kvar en stund och möta dagen. Liksom få vakna helt innan uppstigning. Körde ett bra styrkepass efter kaffet, med lite nya övningar som jag hämtat från kontot @shapeuup.se 
Kul med ny inspiration, med målet att få starkare kropp för mindre problem med smärta och skador, starkare lungor och bättre skelett. Det får mig att må så bra!

(null)

Blir en promenad senare också. Ska efter onlinebeställning av mat och andrakaffet läsa en stund i den fjärde boken i serien av Anne B. Ragde. 
Fick, underbart nog, presentkort på massa pengar i födelsedagspresent...! Köpte några böcker häromdagen, bland annat Alex Schulmans Bränn alla mina brev och Glöm mig. Har alltid många böcker på vänt, så att jag inte står boklös men har svårt att "hia" mig  att införskaffa nya. Nåja. Det är en av mina laster.

(null)

Sitter här i gungstolen, med Isabella Lundgren i den fantastiska anläggningen, och njuter söndag. Så jäkla skönt!

(null)

Hoppas att ni också njuter söndag, med vad ni än hittar på. Det gäller att hitta de där guldkornen, som får en att må extra bra. Samla på sig dem, fylla depåerna.

Kram ❤️ Joey

Kommentera här: