Acceptera och vila.

(null)

Snart blir det fint i trädgården, när fikusen börjar blomma, tulpanerna poppar upp och allt annat som ska grönska. Citron- och olivträdet är redan redo, så fina.

(null)

Varit hemma idag. Kände mig skum igår, illamående och trött. Sov tills klockan ringde men kände att nej, det är vila som gäller för att få väck illamåendet. Sov sammanlagt tolv timmar. Det är en del som oroar just nu, och som sätter sig i nacke, axlar och mage. Som vanligt. Ska mest acceptera och börja vila i det som är, inse att det ordnar sig. Det gör ju oftast det ändå!

(null)

Vackra blommor livar upp.
Nya säsongen av Handmaids tale gör det kanske inte, men oj vad efterlängtad. En riktigt skrämmande men bra serie, tycker jag.
Har också sett en dokumentär om huden och vilken effekt olika föryngringskrämer har på huden. Väldigt intressant, även om jag inte blev förvånad av resultatet.

(null)

Det är här jag suttit mestadels idag.
Vilat. Återhämtat mig. Andats.
Med hopp om en bra natt och en stark morgon!

Kram ❤️ Johanna

Kommentera här: