Noice eller Gyllene Tider...?

(null)

Denna plattan fick jag upp ögonen för som nybliven tonåring, och jag älskade den. Det var väl så att en var antingen Noice-fan eller Gyllene Tider på nåt sätt och jag gillade Noice. Tyckte de var lite råare, lite punkigare med lite mer intensiv energi. Älskar fortfarande I natt är hela staden vår framför allt, som en partylåt att bara studsa till...en fantastisk energi tycker jag! Vilka av dem gillade ni mest, och varför?

Har just sett dokumentären på svtplay om Noice, och fick höra och se klipp från konserter och även historien om medlemmarna. En både kul, galen och djupt tragisk historia. En timmas nostalgi var det, oavsett.

(null)

Då vännen kört förbi och dömt ut tidigaregjorda dörrkransen så bytte hon ut den. Vilken service och vilken kärlek! Så fin med vacker grön mossa. Tack! 

(null)

Det har varit en full dag (ni fattar) även denna dag men det har ändå känts som att det har varit under kontroll. Det är skönt och jag håller tummarna för lite mer av den känslan. Arbetsro. Det behöver vi, trots vårdskuld och corona. Det behövs emellanåt för att energin ska kunna fyllas på och bibehållas lite längre. 
Tacksam för den där känslan.

Kramen!
Joey❤️

Kommentera här: