Se så länge det går.

(null)

Fredagsledig och otroligt skön start på dagen. Lite sovmorgon. Träningspass i vardagsrummet, eftersom jag inte längre går till gymmet sedan ett par veckor. Vill vara rädd om mig.  Jobbig träning...burpies är verkligen äckeljobbigt, liksom the worm, utfall plus alla andra styrkeövningar jag kör. Jobbigt och bra. 
Träningen hemma känns faktiskt ibland mer effektiv än på gymmet. Som att jag går in i min bubbla mer, det är bra!

(null)

Lack och andrakaffe efter dusch och fix. 
Och så kökshäng med älskade ungen när hon vaknade. Långsamhetens dag, en tacksamhetens dag för att jag tog ledigt för att ta vara på. 

(null)

En stilla promenad tillsammans till farmors och farfars grav. Maja och Tage. Bästa farmor och farfar. Lade ner en nyköpt vacker ros. Rensade bort lite löv. Klappade en sten där de ju inte längre finns, men det är ändå nåt vilsamt där. Att sitta, eller stå en stund. Samla tankar, tänka och liksom prata inombords. 

(null)

Så klart att jag står där tills tåget åker.
För att samla in henne, se så länge det går. 
Så fint att få ha fått ett par spontana dagar, krama om och bara vara ihop. 

Det här var i sanning en bra fredag!

❤️
Kram Johanna

Kommentera här: