Från djupet alldeles ljuvligt.

(null)

Skitgubbe, chips och bästaste människorna....det var en fin kväll igår!
Sov gott i natt, låg kvar en lång stund och läste i DN, lite i boken innan det var dags för kaffe och frukost. En andrakaffe när dottern vaknade. Lugn och ro-häng innan falafeldags.  Kan för övrigt vara den godaste falafelrulle jag ätit. Med picklad rödlök, hummus, granatäpplen och sallad, persilja...så fräscht!

Bilresan hem gick bra, i solen. Som terapi att köra min goa lilla bil i solen, med podd och musik och rena vägar.
Lyssnade på P1 dokumentär om ett kollektiv som sprack. Tog en promenad direkt när jag kom hem, för att andas syrerik luft.

Så tacksam för denna helgen, med avslappnat häng och mycket prat, långa kramar och puss på den mjukaste tinningen jag vet. 
Så fint att se att det nya livet de nu skapar sig verkar vara väldigt bra, i harmoni med varann och med vänner. Ett harmoniskt hem...som det ju bör vara, men som inte är självklart, känns från djupet alldeles ljuvligt att få se.

(null)

Landat gott hos mannen, med småprat och omfamning, lugn och ro. Den bästaste för mig.

Kramar ❤️ Johanna 

Kommentera här: