En orörd dag.

(null)

Vaknar upp i Malmö efter god natt sömn. Slö och liksom såsig ligger jag kvar ett tag, nog ingen risk att de två andra vaknar än på ett tag. 
En ny känsla att direkt efter jobbet igår köra till nya staden, där min Frida-Hedvig bor, och så var jag här på så kort tid. Fantastiskt härligt! Fick tips häromdagen om Astrid -ett liv på podd, lyssnade på tre avsnitt under resan. Väldigt fina, och bara rösten av Astrid väcker sköna barndomsminnen. Trygghet. Hon var cool på många sätt, onekligen.

(null)

Tog en promenad igår kväll innan käk. Till folkets park som var det mysigaste jag sett på länge. En sån levande och mysig plats med härliga sitt- och lekställen, krogar och konstverk. Sommartid finns det många små kaffe- och glassbodar. Det myllrade av alla slags människor även nu, så fint.

(null)

Älskar liksom barnslig konst, som väcker glädje och lust. Bara detta! 

(null)

Eller varför inte denna?
Så söt ju.

(null)

Satt länge igår kväll vid köksbordet, drack vin och pratade. Som jag saknat och som jag njuter. Fint att tänka att vi har en hel orörd dag framför oss.

Kram ❤️ Johanna

Kommentera här: