Välkommet är det.

(null)

Ännu en skön sovmorgon.
På Nåt märkligt sätt har jag senaste tiden sovit väldigt bra, mestadels av nätterna har jag mellan 80-100 % sömnkvalitet vilket är ovanligt. Ovanligt skönt också. 
Precis som om intrycken, flödet av information om covid, nya restriktioner och uppmaningar som gör mig så trött ger hjärnan och kroppen extra sömn på natten. Välkommet är det oavsett orsak. 

Dagliga promenaden var väldigt svettig. Varmare än jag trodde, men så skönt! Blev ett styrkepass efter det medan jag lyssnade klart på Fannys Förebilder, en bra och intressant intervjupodd som lyfter jämställdhetsfrågor och människors arbete för det på olika sätt. Lyssnade också på Bodyrights, en podd av RFSU. Också väldigt intressant! 

(null)

Enstaka träd vägrar liksom släppa sina löv, och lyser fortfarande upp i gråvädret. Tack Moder Jord! 

(null)

Har tvättat och strukit, och ska nu läsa ut min bok. Kanske sätter jag mig och skriver lite.
Tar en kaffe till.
Och så går jag in mina ludd-Martens som ska värma mina fötter resten av året och vintern.

(null)

Var rädda om er❤️

Kram Johanna

Kommentera här: