Våren gör sig påmind.

(null)

Mitt i blåst och snöblandat regn och virus gör sig våren vackert påmind. Känns fint med den påminnelsen mitt i allt negativt som fyller våra huvuden hela dagarna. Det är en konstig tid vi lever i, så långt från vår vanliga trygga zon. 
Vackra blommor, fina vänner, kärlek, musik och bra böcker är viktigt för att fylla på för att få själslig näring!

(null)

Som en blomma var det att få denna på skrivbordet idag. Fina kollegan som spred lite kärlek gjorde mig så glad!

Varit hos goda vänner efter jobbet och druckit kaffe. Så skönt att landa i lite fredag med dem innan matfix och Bäst i test med dottern som sällskap. Kollar just nu Jills veranda från tidigare i veckan. 

(null)

Ny bok att börja i ikväll. Längesen jag läste Lundell och ser fram emot det. Läste och andades hans musik för en sisådär 25-30 år sen. Gillar hans vardagliga men mustiga och poetiska språk, och jag hoppas att jag ska känna igen mig i stilen.

Ha en skön och vilsam kväll❤️

Kram Johanna

Kommentera här: