Samla knoppar och sol.

(null)

Före träningspass fick det bli mina special-knäcke med avokado, chiliflakes, svartpeppar och flingsalt. Och kaffe. Och ett glas vatten.
Gott och bra start.

Körde en kraftpromenad och fler halvsprångrundor upp och nedför pulkabacken idag än i förrgår. Sen pilatesboll och plankövningar. Skönt och härligt med P3 Historia i lurarna. Först om Emeline Pankhurst och sen om Frida Kahlo. Båda väldigt intressanta och bra. 

(null)

Krokusen blommar i vår trädgård.
Vårens ankomst är i sprickstadiet liksom.
Bästa tiden egentligen. Denna vår får en passa på ännu mer än tidigare att se all utveckling, allt vackert växande.
För att få lite tröst och hopp.

(null)

Har en mindre bra dag idag trots det vackra omkring mig. 
En dag som börjar mindre bra kan vara svår att vända, mer än om något händer mitt på dagen. Som om sårbarheten är mest tydlig på morgonen. Känslorna ligger utanpå kroppen, och inte innanför huden. 
Så är det ibland. Ska nog ut och gå en sväng till för att vända, eller lufta känslorna. 
Få det ur mig. Av mig.
Samla knoppar och sol i sinnet.

Kramar ❤️
Johanna

Kommentera här: