Pussel och gnolhumör.

(null)

En för oss lugnare dag idag.
Det är lite som en berg- och dalbana just nu, både i intensitet och känslorna i allt informationsflöde. 
Alla är som kokta i huvudet, trötta av allt som händer och kanske kommer att hända. 
Kollegan och jag passade på att gå ner på stan och köpa fräsch lunch och sätta oss i solen en stund. Vila en stund, och hitta ljuspunkten i denna dag.

(null)

God äppelmust drack jag till lunchen!

(null)

Efter jobb dansade jag med dammsugaren och sen var det dags för min dagliga promenad på idag drygt 7 km. 
Så fantastiskt skönt ute, stilla med hög luft. 

Medan jag gjorde chiliböngryta satt mannen och lade pussel i mysig lugn och ro. Jag var på gnolhumör. Ben & Jerrys köptes in till dessert. Lusten att ta vara på det lilla och fina är stor. 

Som imorgon. 
Då betalar jag in det sista på mitt studielån efter tre års sjuksköterskeutbildning år 96-99....tjoho!!!

Go kväll!
❤️

Kommentera här: