Fylla på depåerna.

(null)

Ljuvligt gott med Villa De luxe goda pizza och rödtjut med trevligt sällskap.
Kändes skönt och fint att ses efter jobbet en stund. Normalitet i en inte normal tid. Och för att gynna dem som är beroende av att vi köper deras varor.

(null)

Min käre sambo och äldste bonussonen Dennis. 

(null)

Kamilla och jag. Och bäbisen i magen!

Så otroligt mysigt ställe, varm miljö och trevlig personal. Det var några gäster till men inte var det många. Allt är så märkligt nu. Fortfarande surrealistiskt liksom. 

Ändå vet vi ju verkligen att det smittar lätt, att det verkligen kan bli allvarligt för särskilt äldre människor eller andra riskgrupper. Tänker att jag själv tillhör en sån grupp, fastän jag själv inte riktigt vill inse det....
Jag tänker ju att jag ska vara lite försiktigare så jag går ju just nu inte på gymmet, men går ner på stan (som ju är väldigt ödslig just nu), äter i matsalen och arbetar bland många kollegor. Det är ju overkligt svårt att veta hur försiktig en ska vara för mitt, och andras bästa.

Mer kunskap och mer information kommer ju hela tiden. Och vi lär bli varse, allihop.
Under tiden får vi vara så försiktiga vi kan, göra sköna saker för att fylla på våra depåer, läsa de där böckerna som står och väntar i hyllan, spela sången en tänkt på ett tag. Ta en promenad i vårsolen och njuta av blommorna.
Försöka att hålla modet uppe.

Luften idag...ni kände väl?
Så ljuvligt hög och skön!

Kram ❤️

Kommentera här: