En kan glädjas för så lite!

(null)

Det är så otroligt skönt att va blond igen, så skönt att ha liksom vår uppe på huvudet efter månader av mörkt vinterblont. Behövde det för att få lite energi när jag ser mig i spegeln.

(null)

Som alla vet är det ju idag Smålands egen dag, som blivit det senaste åren. Dock har vi aldrig firat det men idag fick vi smålandsflaggor och massipantåååååta på jobbet. Så fint!

(null)

Väldigt passande idag att jag hade ett bokat besök till sjukgymnasten, med mina rossellungor. Fick en ny supersmidig inhalationsapparat som är laddbar och helt tyst. Och liten! Så lätt att ha med på resor och även i väskan om en har dåliga perioder.
Nedan har jag det tunga men väldigt bra "aset" som nu alltid kan stå på sin plats och hjälper mig genom livet. På sitt sätt.

Det har hänt en del ändå att en kan inhalera utan att ta sig till ett sjukhus eller vårdcentralen. Så stökigt det var innan jag fick detta, och bara hade andra inhalationer att tillgå som liksom inte var tillräckligt. Tänk vad en kan glädjas för lite!

(null)
Trots rossel och snor var jag och tränade styrka på gymmet och gick på löpband i lutning. Inte så långt men nu är det upptrappning som gäller!

Blir nu lite mat, Strömstedts och lugn.

❤️
God kväll!
/Johanna 

Kommentera här: