Tror de vill lyssna.

(null)

Att vara ledig innebär, för mig, att börja dagen med promenad (efter frulle!). Promenad och en podd eller musik. Just nu finns ju sommar i P1 att lyssna till, och idag blev det både Shima Niavarani och Ulf Lundells sommarprat.
Väldigt bra båda två!
Idag hade jag nog tyvärr fel dojor på mig. Fel dojor för långrunda som resulterade i en hel dags ONT. Spikmatta, heat lotion, värmedyna och värktabletter...väldigt dumt. 
I morgon är en annan dag!
 
(null)

Värmde själen gjorde denna bönan, som kom förbi på en balkongkaffe. Så fint att få sitta ner, prata om livet och dess möjlig- och ibland omöjligheter. Som hon och hennes man verkligen fått skopor av. Nu får det lov att faktiskt gå i nedförslut ett bra tag, ge rosor och solsken längs vägen! Det ber jag om. Till stjärnorna och moder Jord. Det är dem jag ber till nuförtiden. Kanske det är mina gudar.
Och jag tror att de ibland hör.
Ibland har de nog vax i öronen eller har viktigare saker för sig. Men ändå.
I det här fallet tror jag att de vill lyssna.

(null)

Jag på golvet, på spikmatta.
Började titta på Netflixserien Hollywood, som dottern kollat in. En hyfsat skruvad och annorlunda serie med coola miljöer och fräcka kläder. 

Sitter i min favoritfåtölj med värmedyna i svanken. Försöker slappna av.
Kikar på ett avsnitt till.

Kram!
❤️
Johanna

Kommentera här: