Smärta, nålar och afterwork.

(null)

Ännu en ljuvlig sommarkväll.
En vill ju inte gå in, utan bara sitta kvar ute.
Jag älskar verkligen sommar! 
Är det någon som inte gör det...?

Vaknade ännu en morgon med galenont i hela ryggen, från axlar till rumpa. Som kramper som hindrat mig att sova i natt. Tack gode gud för bästa akupunktören som kunde hjälpa mig...så tacksam. Efter många nålar och mycket svett gjorde det om något ännu ondare för att sen bli bättre och bättre allt eftersom dagen gått. 

Så efter värmedyna (som en verkligen längtar efter i hettan ju), dokumentär på SVT play så var jag redo för Afterwork med fina kvinnor från jobbet. Ett litet men gott gäng!
Vi hittade en skuggig plats och njöt stort av vin och magiskt goda pizzor och sällskapet av varandra. 

(null)

Hoppas innerligt att sömnen vill infinna sig i natt så att smärtan helt lämnar mig, för denna gång. 

Imorgon blir det landet.
Omväxling från vår härliga trädgård här till kobajs och vida ängar.
Livet!

Kram❤️ Johanna

Kommentera här: