Helt magiskt.

(null)

Vilken ljuvlig sommardag - och sommarkväll!
Gick raka vägen ut i trädgården i morse. Intog frukost och kaffe, läste Smp och lyssnade på Tegnell i Sommar i P1. Lilla hunden Cava gjorde mig sällskap en stund i värmen. 
Knappt två timmar satt jag där innan jag nästan rann bort. Tänkte duschat men fick illfnatt och lust att städa, och varför inte?! Drog en slapp gammal klänning över mig och körde dammsugaren och svabben, trasorna som en påtänd (det var jag inte) i 190. Nöjd med rycket kunde jag sen duscha och göra mig klar.

(null)

Satt i skugga och läste sen, efter lunch.
Älskar att sitta här under taket i uteköket.

(null)

Vilken otroligt härlig dag!
Myset fortsatte i Strandbjörket med goa vännen Lotta. Blev bjuden på barndomens glasbåt (halvsprang ofta till macken hemma, barfota, för att köpa piggelin eller glasbåt...så goda minnen) och kaffe. En fin stund under parasoll.

(null)

(null)

Efter pasta med kräftstjärtar tänkte sambon och kompisen Göran och jag ta ett glas vin på nya baren på stan men oj vad folk där var! På varje uteservering var det så mycket folk, så vi vände hem och tog ett glas vitt i trädgården.
Att bara njuta av kvällen, värmen och livet.
Av att grannarna kom ut en stund, lilla Cava. Ljuset. Helt magiskt.
Vilken dag!

Kram ❤️ Johanna 

Kommentera här: