Sätta mig i gungstolen.

(null)

För att glittra till livet lite extra blev det sushilunch med dessa kollegor idag. 
Mysigt att sitta ute i faktiskt ljum luft.
Sushin smakade fint, liksom sällskapet var bra.

(null)

Sov bättre i natt men såg ändå ut som en tröttmössa när jag startade dagen efter spritrundan. 
Alltså. Varje dag börjas med att ytdesinficera alla ytor på vårt rum, handtag, tangentbord och telefoner samt alla tagytor.
Sen är det dags att starta upp datorn, kolla mail, operationslistan med eventuella nykomlingar och operationsprogrammet för dagen. Hämtar min andrakaffe när kollegan Malin kommer. En liten rutin även det.
Snart har hon sin semester, räknar ner timmarna snart tror jag. Fint att ha denna veckan ihop innan dess dock!

(null)

Jag visade väl de här?
Presenter från brorsan i försenad femtioårspresent. Så jäkla bra plattor! 
Ska någon dag sätta mig ner i gungstolen, i musikrummet och verkligen lyssna in. Njuta.

Nu är det sovdags snart.
Fast lite medicin- och avsminkningsprocedur och en stunds läsning först. 
Blir bra, efter en bra dag.

Kram och god natt❤️
Johanna

Kommentera här: