Helt vrickat och ljuvligt!


(null)

Tack sommarvärme för att du hälsar på!
Att gå ut från jobb och mötas av varm bris, solsken och blå himmel kändes otroligt skönt. Efterlängtade dagar med värme, vila, njutning.

Städade tillsammans, sambon och jag, innan min långpromenad på drygt åtta kilometer. 
Med ännu fler intressanta sommarprat. Björn Olsen och så Rojda. Hörvärda och tänkvärda. 

(null)

Vet inte om ni brukar lyssna på poddar i allmänhet? Nu för tiden lyssnar jag hellre på det än musik när jag går eller tränar. Humöret får styra vad jag vill lyssna på men på något sätt ska det drabba mig. Som sommarpraten. Eller Rättegångspodden. RFSU dok. Eller vill jag att det ska roa mig som Wahlgren & Wistam. Många gånger går jag och skrattar högt för mig själv på min promenad. Helt vrickat och superskönt!

Fredag känns som guldglitter verkligen.
Älgbiffar och potatisstomp, lingon och rödtjut. Prat, serie, häng i mat- och vardagsrum. Ta in livet. 

Och imorgon har jag sovmorgon...tjoho!!

Kram ❤️ Joey

Kommentera här: