Borde vara så.

(null)

Var så trött efter jobbet, så jag undrade om jag egentligen skulle orka.
Men det är jag glad för att jag gjorde.
Återigen på detta sköna ställe, med bra avstånd mellan borden, skön personal, vackra rum och mysig stämning. Som ett verkligt prat-ställe.

(null)

Ni vet ju att vissa ställen är mer bara mat- och dryck-och-spisa-musik-ställen och som är alldeles rätt ibland. Idag var det dock väldigt rätt med detta lugna tillhåll då vi som skulle ses inte gjort så på flera år. Alltså suttit ner på riktigt och pratat. 

(null)

Timmarna bara rann iväg, helt plötsligt hade det gått fyra timmar av samtal. Om allt. I djupdyk och lite på vattenytan för att sedan ta nästa dyk. Väldigt härligt!

(null)

Kvinna till kvinna vill jag passa på och tipsa om. In och läs på webben om deras arbete världen över för att stärka kvinnors rättigheter. Skänk en peng om du kan. För att det finns så många som inte alls haft samma tur som du och jag. Som behöver vår hjälp för att få möjligheten att lämna en sjuk relation, för att inte arbeta under omänskliga förhållanden och för att få möjligheten att bara vara den hon vill och önskar.
Tyvärr är det långt ifrån allom givet, fastän vi tar det för självklart. 
Det borde vara så. Överallt. Alltid. 

God natt kära ni!
Kramen!

❤️
Johanna

Kommentera här: