Känns förresten bra.

(null)

Bättre avseende smärtan i höften. Går lite som halta Lotta men bättre ändå. 
Nu hoppas jag på supereffekt och några smärtfria månader. 
Har jobbat, och det kändes ändå bra att vara tillbaka i spåret även om det var knepigt att finna ut en bra sitt- och ståställning då höftböjaren tycktes stelare än nånsin.

En del diskussioner idag, om förändring och tankar fram och tillbaka. Alltid bra att fundera på om saker kan göras bättre och i så fall hur det skulle ske.

(null)

Firar fredag med kaffe och chokladpralin och målade naglar. Suttit en stund och sjungit, övat sångröst och sånger till kören plus lite annat för skoj skull. För själens skull.

Det känns förresten bra med den, vet inte om jag sagt nåt...? 
Kören, alltså.
Det är kul att sjunga även om jag fortfarande inte helt styr min röst som det känns. Den är liksom beslöjad vilket är jäkligt tråkigt men jag hoppas att det ska ta sig ännu mer med tiden. Från att inte alls kunnat ta en ton, till kraxsång till nu så har det ändå hänt mycket, så hoppet är väl inte ute tänker jag. 
Står också i valet och kvalet på om andrasopran eller förstaalt är bästa läget....
I vilket fall så känns det fint att vara i ett sjungande sammanhang igen. 

Blir middag hos vänner ikväll. Ser fram emot det! Att få komma till dukat bord med goda vänner, sitta ner och snacka. Så fint!

Önskar er en fin fredag!

❤️



Kommentera här: