Tålamod med mina nycker.

(null)

SKAI med god och vacker mat, trevlig personal och väldigt mysig miljö. En lyxig lördagkväll med våra grannar.

(null)

(null)

Idag fick vi finbesök av goda vänner!
Så skönt att ta en paus efter träningspass på gymmet och sen i att släpa, lyfta, dra möbler, bära böcker, Ikea-kassar för att byta plats på kontoret och målarstugan typ. 
Kommer att vara öm i kroppen i morgon, stek som en träbit i höfter och rygg just nu. Men fint kommer det att bli när allt blir klart med hyllflytt också.
Så gott att sitta ner en stund, snacka och fika. 

(null)

Lite lagom kaos i vårt hem innan allt kom på plats. Blir dock bra att flytta sambons kontor till en mer ostörd plats, och inte mitt i lägenheten. Och i det andra rummet får kreativiteten mer utrymme liksom. Böcker, instrument, måleri. 

(null)

Han ser ju lite skeptisk ut men det är nog mest trötthet tror jag när jag liksom vill att allt ska hända på en gång. Nyss helst. 
Det är tur att min sambo är så otroligt tålmodig med mina nycker. 

(null)
Helgen har gått otroligt fort, känns som att den nyss började fastän jag hunnit med en hel del. 
Nåja. Det blir rätt bra m måndag också.

Kram ❤️ Johanna

Kommentera här: